Vikingstafetten 21. april

Postet av FIL AKS-77 den 21. apr 2015



AKS-77 stiller med 3 lag på Vikingstafetten 21. april. Stafetten går på Skansemyren. For dei som ikkje reiser på stafett er det vanleg trening på Knarvik Stadion kl 1800.

Logg inn for å skrive en kommentar.